مطالب طنز(دخترا در جبهه ی جنگ!!!)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...


تصور كنين دخترا برن جبهه جنگ


كتي؛اون دشمن رو تير بارون كن

 


نه حيفه خوشگله دلم نمياد بكشمش؛ نميخوام


سارا؛اون پسره رو بمبارون كن


نه شبيه بي افمه نميتونم بكشمش


مهسا تفنگ ها رو پر كن


باشه؛يه لحظه وايسا موهامو ببندم


نيلو خشاب ها رو بيار


أه يه سوسك داره رو خشابا را ميره


... شبنم؛اون بسره رو بكش


واي نه نميتونم خون ببينم


سوسن هفتيرا رو پر كن


اه ديدين چي شد ناخنم شكست



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت13:57---21 شهريور 1392
در جواب کتی:پس بهش پیشنهاد بده بترکون کتی جون اون که حالا دیگه دشمن نیست دوستته اینقدم سرخ نشو خوشمل

سارا:بابا بمبارون چیه شما که نمیخواین شهرو بمبارون کنین میخواین آدم بکشین

مهسا:فدای اون موهای خوشگلت برم من من خودم بعدا موهاتو میبندم تو حالا پرشون کن

راستی اصن چرا تو باید موهات حالا باز باشن

نکنه...

نیلو:بمیرم واست خوب ازش بپرس کجا میره

شبنم:پس اون دختره رو بکش

سوسن:مس عزیزم سوسن جان فدای اون ناخن شیکستت برم تو که باید فرق جبهه و پارتی مارتی رو میفهمیدی اشکال نداره من خودم بعد برات یه مصنوعی خوبشو برات میگیرم
پاسخ:خسته نباشی واقعاااااا یکم وقت کردی لاو بترکون با اینا!


ارزوجوووووووووون
ساعت11:49---17 مرداد 1392
عزیزم همه مطالبتوخوندم عالی بود راستی برای تبادل لینک موافقی؟ بیاوبمو خبرم کن

نادیا
ساعت11:45---26 تير 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 25 تير 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ